top of page

מדיניות החזרות

מדיניות ביטולים ומדיניות החזרות 

 

מדיניות הביטולים מהווה חלק בלתי נפרד מתקנון האתר ומדיניות המשלוחים והחזרות 

אין החזרות או החלפות על מוצרי מזון כיוון שבעל העסק לא יכול לקחת אחריות על אופן אחסון המזון אצל הלקוח. 

תקנות הגנת הצרכן מאפשרות לצרכן לבטל עסקה שנעשתה באופן חד צדדי וללא מתן סיבה עד 14 יום מיום קבלת המוצר. 

אם סיבת הביטול היא לא פגם במוצר או אי התאמה בית העסק רשאי לדרוש דמי ביטול עבור ביטול העסקה "מאתר הצרכנות הישראלי". 

ביטול עסקאות בכרטיס אשראי יכולה להוביל אף לעמלת ביטול נוספת בגין סליקה בגובה 2.5% נוספים לדמי הביטול. כנגד החזרת מוצר שעלותו פחות מ- 50 ₪ יינתן זיכוי בלבד. בנוסף לדמי הביטול כאמור, במידה והחבילה של הלקוח נארזה יתכן חיוב נוסף על עלויות משלוח, 40 ש"ח עבור כל כיוון עבור כל חבילה. פט גרופ שומרת לעצמה את הזכות לחייב עלויות נוספות במידה ונגרמו לה עקב ביטול העסקה. 

בעת ביטול עסקה עקב פגם, לא ייגבו דמי ביטול, כספו של הצרכן יושב לו במעמד קבלת המוצר במחסני החברה, המוצר יוחזר על חשבון החברה. 

מוצר שנפתח ו/או נעשה בו שימוש לא יהיה זכאי לביטול העסקה ולא יהיה ניתן להחזירו. 

בביטול עסקה בעל העסק רשאי לגבות 5% מעלות העסקה ועלות השילוח תהיה על חשבון הלקוח. 

ניתן לבטל את העסקה רק טלפונית או בהודעת וואטסאפ לבעל העסק (052-2670702) 

מיום הודעת הביטול הכסף יוחזר ללקוח רק לאחר שהמוצר הגיע בחזרה לבית העסק ואושר ע"י בית העסק 

אי הגעת המוצר במועד שנקבע אינו מהווה סיבה לביטול עסקה. 

בית העסק לא יהיה אחראי לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטה, סגר במשק, תקלת מחשוב, תקלות בשירות הדואר, מלחמה או כח עליון (רעידת אדמה, מזג אויר וכיוב') במקרים אלו רשאי בית העסק להודיע על ביטול העסקה כולה או חלקה ולבטל את חיובו של הלקוח. 

בעל העסק רשאי לבטל עסקה בכל שלב או להפסיק מכירה לפי שיקול דעתו הבלעדי. 

 

ביטול עסקה אינו יתאפשר בתנאים הבאים: 

  • במוצרים שלא ניתן להשתמש בהם פעם נוספת ו/וא לספקן לצרכן אחר ו/או מוצרים שערכם יאבד בפרק הזמן עד לחזרתם לעסק ("טובין פסידים" כמשמעם בחוק הגנת הצרכן). 

  • המוצר יוצר במיוחד עבור הלקוח  

  • המוצר או אריזתו פגומים או תקולים 

  • המוצר לא הוחזר באריזתו המקורית 

  • עברו יותר מ14 יום מיום הרכישה 

 

 

 

החלפת מוצרים  

במקרה שהלקוח מעוניין להחליף מוצר באחר (מלבד מוצרי מזון) בתנאי שהמוצר לא נפתח, לא נעשה בו שימוש, לא נוצר בו פגם ומחירו עולה על 50 ₪ יהיה ראשי להודיע על החלפת המוצר בהודעה טלפונית או בוואטסאפ (052-2670702) בתוך 7 ימים מיום קבלת המוצר. 

לאחר אישור קבלת המוצר אצלנו וביטול העסקה, הכסף יוחזר לחשבון הלקוח עד 3 ימי עסקים בכפוף לתנאי חברת האשראי של הלקוח. 

bottom of page